Network Marketing / Handelsbetingelser

Handelsbetingelser

Her finder du vores handelsbetingelser, der er gældende ved online køb hos www.forevermsl.dk.
Du er selvfølgelig altid velkommen til at kontakte os, hvis du har yderligere spørgsmål.

Handelsbetingelserne, som er angivet nedenfor, er gældende for alle dine bestillinger og online køb på www.forevermsl.dk. Du opfordres derfor til at læse betingelserne grundigt igennem, således at du kender dine rettigheder og forpligtelser inden du køber varer hos os. Ved hvert køb beder vi dig acceptere vilkårene i handelsbetingelserne. .

Priser.

Alle priser er inkl. 25 % moms og i danske kroner. Priser på bestillingstidspunktet er gældende. Fragt- og leveringsomkostninger samt evt. betalingskortgebyrer oplyses inden dit køb. ForeverMSL tager forbehold for trykfejl, prisfejl, moms- og afgiftsændringer samt udsolgte varer og leveringssvigt fra vores leverandører.

Bestilling af varer
1) Find de varer du vil købe og put dem i kurven.
2) Gå til kurven (Check out).
3) Indtast personoplysninger og vælg betalingsmetode.
4) Godkend ordren.
5) Vi sender en ordrebekræftelse til dig på mail.

Forsendelse og leveringsomkostninger.

Vi sender alle varer med GLS/DAO, der tilbyder pålidelig pakkedistribution af høj kvalitet. Hvis du meddeler os, at varen kan stilles et bestemt sted, selvom der ikke er en person, der kan kvittere for modtagelsen af varen, bærer du selv det fulde ansvar og risikoen for varen fra afleveringstidspunktet. Den typiske leveringstid i Danmark for lagervarer er ca. 3-5 hverdage. 

Hvis ForeverMSL.dk modtager bestilte varer retur på grund af forkerte eller mangelfulde oplysninger om leveringsadressen, må du afholde leveringsomkostningerne til genfremsendelsen af varen med GLS/DAO til den korrekte adresse. Vi beder dig derfor give os præcise oplysninger om leveringsadressen.

Betaling.

Du kan betale til ForeverMSL.dk ved brug af Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard, Pay Pal, Bankoverførelse og Mobile Pay.
Betales med betalingskort er du altid sikret mod misbrug. Du har nemlig mulighed for at afvise en betaling, når du modtager din betalingsoversigt. Du har ingen selvrisiko i tilfælde af, at dit kort bliver misbrugt i en internetbutik, der benytter SSL (Secure Socket Layer) i sit betalingssystem. Dermed er du bedre sikret end i den fysiske verden, hvor du har en selvrisiko på 1200 kr. hvis dit dankort misbruges ved brug af pinkoden.
Data, du sender i forbindelse med køb betalt med betalingskort, er krypterede (SSL) og det er således kun PBS, der kan læse dem. Hverken www.forevermsl.dk eller andre har mulighed for at læse dataene. Der kan aldrig trækkes et større beløb, end det du har godkendt ved købet.
Ønsker du at anvende anden betalingsform skal du handle i vores fysiske butik. Vi sender ikke pr. efterkrav. Ved betaling med elektronisk betalingskort trækkes beløbet først, når varerne er afsendt.

Personlige oplysninger.

For at kunne sende varer til dig og yde dig den optimale service, registrerer vi dit navn, adresse, telefonnummer, fax, email og dit personligt valgte password. Oplysningerne behandles fortroligt på krypteret server og videregives ikke til tredjemand. Det er således alene ForeverMSL.dk, der har adgang til oplysningerne. Vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger. Du kan på "min side" selv få adgang til dine data og på den måde følge din ordre, se tidligere ordrer, printe kopi af tidligere ordrebekræftelser, lave en ønskeseddel med mere.


Efter kapitel 4 i lov om visse forbrugeraftaler, jf. lov nr 451 af 9. december 2004, har De en fortrydelsesret, og denne ret skal udnyttes inden 14 dage efter De har modtaget varen/varene.
Desuden giver sælger Dem en afbestillingsret og fortrydelsesret på det antal dage, som angives på kvitteringes forside, efter dateringen på denne kvittering.
Fortrydelsesfristen.

Den lovbestemte fortrydelsfrist er 14 dage. Denne frist regnes fra den dag, hvor De har fået det købte eller den første levering er i hænde ved aflevering på bopælen eller ved afhentning på posthuset mv. Hvis De f.eks. modtager det købte mandag den 1., har De frist til og med mandag den 15. Hvis den lovbestemte frist udløber på en helligdag, en søndag, en lørdag eller grundlovsdag den 5. juni, kan De vente til den følgende hverdag.
Sælgerens fortrydelsesfrist og afbestillingsfrist på det antal dage, som angives på kvitteringens forside, regnes fra den dato, der fremgår på kvitteringens forside. Hvis denne frist udløber på en helligdag, en søndag, en lørdag eller grundlovsdagen, den 5. juni, skal underretningen om afbestilling eller fortrydelse være sælgeren i hænden forinden.
Hvordan fortryder De?

Som kunde har du 24 måneders reklamationsret - gælder også skaffevarer. Du skal reklamere indenfor rimelig tid, hvilket vil sige 2 måneder efter du har konstateret fejlen eller manglen.
Hvis De ønsker at fortryde inden 14 dage efter, at De har modtaget varen, skal De underrette sælger inden udløbet af den 14 dages fortrydelsesfrist om, at De har fortrudt aftalen. Gives denne underretning pr. post, er det tilstrækkeligt, at De sender brevet inden fristens udløb. Hvis De vil sikre Dem bevis for, at De har fortruddt rettidigt, kan De f.eks. sende brevet anbefalet og opbevare postkvitteringen.
Hvis De ønsker at afbestille varer eller fortryde Deres køb efter den lovbestemte 14 dages frist, men før udløbet af sælgers afbestillings- og fortrydelsesfrist, skal sælger inden udløbet af de antal dage, som angives på kvitteringens forside, have modtaget underretning fra Dem om, at De har fortrudt aftalen. Sammen med denne underretning skal De medsende en kopi af kvitteringen og returnere produkterne. Hvis De vil sikre Dem bevis for, at De har fortrudt rettidigt, kan De f.eks. sende brevet/pakken som anbefalet post og opbevare postkvitteringen.
De kan også fortryde aftalen ved at undlade at modtage eller hente en vare eller en del af en vare på posthuset mv.

Underretning om at De har fortrudt aftalen, skal gives til:

Forever MSL
Aalborgvej 153; Østerild
7700 Thisted
20 10 07 03
steenlauritsen66@gmail.com

Hvis sælger ikke overholder ovennævnte afbestillings- og returret, kontakt da venligst Forever Living Products Scandinavia AB (Forever). Hvis De ikke er tilfreds med Forevers håndtering heraf, kan De kontakte Direkte Salgs Foreningen.
Hvad skal De gøre ved modtagne varer?

Hvis De har modtaget en vare eller en del af en vare, og De indenfor den lovbestemte 14 dages frist har underrettet sælger om, at De har fortrudt købet, har De ikke pligt til at sende det modtagne tilbage. Derimod har De pligt til at opbevare det modtagne, indtil det hentes af sælger, dog højst i 3 måneder efter at sælger har modtaget underretning om, at De har fortrudt aftalen. Hvis De har forbrugt produkterne eller en del heraf, skal den tomme emballage for samtlige de forbrugte produkter opbevares, dog ligeledes højst 3 måneder efter at sælger har modtaget underretning om, at De har fortrudt aftalen.
Hvis De har mdtaget en vare eller en del af en vare, og De ønsker at fortryde købet efter den lovbestemte 14 dages frist, men før udløbet af sælgers fortrydelsesfrist og afbestillingsfrist, skal De sende det modtagne tilbage. Hvis De har forbrugt produkterne eller en del heraf, skal den tomme emballage for samtlige de forbrugte produkter samt eventueller tilbagevæende produkter returneres til sælgeren.
ForeverMSL | CVR: 33208324 | Ålborgvej 153, Østerild, 7700 Thisted - Danmark | Tlf.: 20100703 | steenlauritsen66@gmail.com